Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

a zásady zpracování a ochrany osobních údajů
(dále jen „obchodní podmínky“ nebo „VOP“)

 

obchodní společnosti SMOTORS s.r.o., se sídlem: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, IČO: 50 768 778, IČ DPH: CZ685254160, zapsané v Obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, oddíl: Sro, vložka č. 42780/N, která je držitelem domény enjoyracing.cz a zároveň provozovatelem internetového obchodu na stránce https://www.enjoyracing.cz/..

 

Provozovatel vydává tyto obchodní podmínky upravující využívání a nakupování na stránce https://www.enjoyracing.cz/.

 

I. Vymezení pojmů:

 

Provozovatel:
obchodní společnost SMOTORS s.r.o., se sídlem: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, IČO: 50 768 778, IČ DPH: CZ685254160, provozující internetový obchod https://www.enjoyracing.cz/ (dále jen „Provozovatel“), kde nabízí veřejnosti ke koupi služby ve formě konkrétního zážitku.

 

Poskytovatel služby:
subjekt nabízející zážitek prostřednictvím internetové stránky Provozovatele. Poskytovatel služby zajišťuje a odpovídá za realizaci zážitku na základě uplatnění zážitkového poukazu držitelem poukazu (dále jen „Poskytovatel služby“).

 

Provozovatel může vůči držiteli poukazu (po jeho řádném a včasném uplatnění) vystupovat zároveň jako poskytovatel služby, tj. jako poskytovatel některých nabízených zážitků.

 

Poskytovatelem služby konkrétního zážitku může být i jiný subjekt než Provozovatel, a to na základě zvláštní smlouvy, kterou má Provozovatel uzavřenou s daným Poskytovatelem služby. V takovém případě je Provozovatel v postavení zprostředkovatele prodeje zážitku nabízeného Poskytovatelem služby, tedy prostřednictvím internetového obchodu https://www.enjoyracing.cz/ umožňuje a poskytuje Poskytovateli služby příležitost uzavírat s kupujícími kupní smlouvy, přičemž Provozovatel je na základě zvláštní smlouvy uzavřené s tímto Poskytovatelem služby oprávněn jménem a na účet Poskytovatele služby přijímat kupní cenu za zážitek a vystavovat zážitkový poukaz. Podmínky poskytování konkrétního zážitku se kromě těchto VOP řídí zejména všeobecnými obchodními podmínkami Poskytovatele služby, pokud byly vydány. Poskytovatel služby v takovém případě odpovídá za soulad jeho všeobecných obchodních podmínek s obecně závaznými právními předpisy i s těmito VOP Provozovatele. Provozovatel zajistí, aby měl kupující při závazném objednání konkrétního zážitku prostřednictvím internetového obchodu https://www.enjoyracing.cz/ možnost se seznámit i se všeobecnými obchodními podmínkami příslušného Poskytovatele služby.

 

Zážitek:
služba nabízená Poskytovatelem služby prostřednictvím internetového obchodu https://www.enjoyracing.cz/. Zážitek obsahuje specifikaci služby, cenu a podmínky jejího využití. Provozovatel po objednání konkrétního zážitku vystaví kupujícímu zážitkový poukaz k následnému absolvování samotného zážitku za splnění podmínek pro jeho uplatnění u příslušného Poskytovatele služby (dále jen „zážitek“).

 

Kupující bere na vědomí, že u některých zážitků jsou stanoveny specifické podmínky pro využití zážitkového poukazu, které musí splňovat držitel poukazu , například dosažení plnoletosti, držení řidičského průkazu typu B, seznámení a souhlas s obchodními podmínkami provozovatele tratě, závodního okruhu, dobrý psychický a fyzický stav účastníka zážitku, absolvování krátké instruktáže, podpis informovaného souhlasu, poučení o povaze, rizicích a zvláštních pravidlech regulujících používání konkrétního typu vozidla a chování na příslušném závodním okruhu, případně prohlášení o vlastní hmotné odpovědnosti před absolvováním konkrétního zážitku apod.

 

Zážitkový poukaz:
je poukaz na zážitek s unikátním kódem složeným z alfanumerických znaků a platností, který opravňuje držitele poukazu, za splnění podmínek pro jeho uplatnění, čerpat konkrétní zážitek u Poskytovatele služby uvedeného v tomto poukazu. Zážitkový poukaz představuje jednak potvrzení o uzavření kupní smlouvy mezi Poskytovatelem služby a Kupujícím podle těchto obchodních podmínek a zároveň jde o nástroj, se kterým je spojeno právo držitele poukazu získat výměnou za zážitkový poukaz protihodnotu odpovídající službě – samotný zážitek u Poskytovatele služby. Nedílnou součástí zážitkového poukazu jsou přiložené informace, instrukce a podmínky Poskytovatele služby k realizaci zážitku, které musí držitel poukazu splňovat, resp. kterými je držitel povinen se řídit (dále jen „zážitkový poukaz“).

 

Dárkový poukaz:
poukaz s unikátním kódem složeným z alfanumerických znaků a platností, který opravňuje držitele poukazu uplatnit slevu v hodnotě uvedené na tomto poukazu na budoucí nákup zážitku na stránce https://www.enjoyracing.cz/. Kupující může zakoupený dárkový poukaz darovat třetí osobě – držiteli poukazu. V takovém případě kupující ztrácí nárok na uplatnění slevy a tento nárok přechází na držitele poukazu. Minimální hodnota dárkového poukazu je 150 EUR.

 

Přijaté platby od kupujících:
představují finanční plnění odpovídající kupní ceně, které Provozovatel přijal jménem Poskytovatele služby od kupujících na základě zprostředkovaných kupních smluv, tj. za prodané zážitky, na které byly vystaveny zážitkové poukazy a které kupující ve lhůtě 14 dnů od doručení zážitkového poukazu nevrátili, tj. neodstoupili od zprostředkované kupní smlouvy. Provozovatel je jako zprostředkovatel oprávněn jménem Poskytovatele služby do okamžiku uplatnění zážitkového poukazu provádět právní a faktické úkony, zejména přijmout odstoupení od zprostředkované kupní smlouvy na konkrétní zážitek, resp. vrátit kupní cenu kupujícímu. Pokud Provozovatel není zároveň Poskytovatelem služby, je povinen po realizaci zážitku s Poskytovatelem služby vypořádat přijaté platby od kupujících na základě zvláštní smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Poskytovatelem služby.

 

Kupující:
fyzická nebo právnická osoba nakupující na stránce https://www.enjoyracing.cz/ (dále jen „kupující“).

 

Držitel poukazu:
Kupující nebo třetí osoba, v jejíž prospěch byl zakoupen zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz, a která může čerpat zážitek na základě uplatnění zážitkového poukazu, resp. uplatnit slevu uvedenou na dárkovém poukazu na nákup zážitku na stránce https://www.enjoyracing.cz/ (dále jen „držitel poukazu“). Na držitele poukazu přecházejí všechna práva a povinnosti kupujícího vyplývající z těchto obchodních podmínek.

 

II. Objednání zážitkového poukazu, resp. dárkového poukazu:

 

Poskytovatel služby zveřejňuje zážitky na stránce internetového obchodu https://www.enjoyracing.cz/, na jejichž čerpání si může kupující zakoupit zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz na budoucí nákup zážitku.

 

Kupující objednává zážitkový poukaz na konkrétní zážitek nebo dárkový poukaz na budoucí nákup zážitku zejména vyplněním a závazným odesláním objednávkového formuláře online na stránce https://www.enjoyracing.cz/. Online objednávkový systém zahrnuje i výběr způsobu doručení zážitkového poukazu/dárkového poukazu a s tím souvisejících platebních podmínek pro úhradu kupní ceny. Provedení závazné online objednávky kupujícím znamená, že kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami a v případě, že Provozovatel není zároveň Poskytovatelem služby, také s dalšími obchodními podmínkami konkrétního Poskytovatele služby vztahujícími se k realizaci daného zážitku, s nimiž měl kupující možnost se seznámit před provedením závazné objednávky.

 

Kupující se zavazuje zaplatit za objednaný zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz cenu ve výši a podle platebních podmínek platných v den odeslání objednávky (dále jen „kupní cena“). Všechny ceny zážitkových poukazů na jednotlivé zážitky jsou uvedeny na stránce https://www.enjoyracing.cz/ a zahrnují DPH v příslušné výši.

 

Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen zážitků. V takovém případě je Provozovatel povinen informovat kupujícího o nové ceně zážitkového poukazu, kterou je třeba zaplatit (doplatit), a o právu kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, pokud by novou cenu neakceptoval.

 

Kupní smlouva mezi Poskytovatelem služby a Kupujícím se považuje za uzavřenou podle těchto obchodních podmínek až dnem úhrady ceny za zážitkový poukaz, resp. za dárkový poukaz. Kupní cena se považuje za uhrazenou dnem připsání peněžních prostředků odpovídajících kupní ceně na platební místo určené Poskytovatelem služby, tj. na bankovní účet Provozovatele. Kupující se zavazuje při zadávání platby uvést platební údaje (zejména správný variabilní symbol) podle platebních instrukcí generovaných platebním systémem (nebo oznámených Provozovatelem) po provedení závazné objednávky. Provozovatel nenese odpovědnost za nemožnost včasného spárování platby s objednávkou v případě nesprávně zadaných platebních údajů pro úhradu kupní ceny.

 

Kupující má možnost požádat Poskytovatele služby o vystavení faktury při provádění objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře, vyplněním příslušných údajů pro účely pozdějšího vystavení faktury (fakturační údaje). Daňové doklady vystavuje Poskytovatel služby. Provozovatel, pokud není zároveň Poskytovatelem služby, je povinen s Poskytovatelem služby vypořádat přijaté platby od kupujících, a to na základě zvláštní smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Poskytovatelem služby. Povinnosti Poskytovatele služby vyplývající z obecně závazných právních předpisů spojené s dodáním služby kupujícímu tímto nejsou dotčeny (zejména vystavení daňového dokladu a odvod DPH). Právnická osoba, resp. fyzická osoba – podnikatel, jako kupující, má nárok na obdržení faktury po zaplacení kupní ceny, kterou vystaví Poskytovatel služby, pouze pokud o to Poskytovatele služby požádá. Kupující, který Poskytovatele služby požádá o vystavení faktury, vyjadřuje souhlas s doručením elektronické faktury v PDF formátu na e-mail uvedený v objednávkovém formuláři. Provozovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé kupujícímu nebo držiteli poukazu v důsledku nesprávně uvedených informací nebo údajů ze strany kupujícího nebo držitele poukazu.

 

III. Dodací podmínky:

 

Provozovateli vzniká povinnost jménem Poskytovatele služby vystavit zážitkový poukaz, resp. dárkový poukaz a tento doručit kupujícímu v dodací lhůtě v závislosti na výběru způsobu dodání a platby ze strany kupujícího.

 

Při platbě na dobírku dodací lhůta na doručení zážitkového poukazu, resp. dárkového poukazu začíná Provozovateli plynout prvním pracovním dnem následujícím po obdržení závazné objednávky uskutečněné ze strany kupujícího. Při ostatních způsobech platby (např. platbou kartou, bankovním převodem) začíná Provozovateli plynout dodací lhůta prvním pracovním dnem následujícím po připsání prostředků odpovídajících kupní ceně za objednaný zážitek na bankovní účet Provozovatele.

 

Předpokládaná dodací lhůta uvedená na stránce https://www.enjoyracing.cz/ v rámci procesu uskutečňování objednávky při konkrétním způsobu doručení má informativní charakter a není závazná. Spravidla bude zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz kupujícímu doručen do 2 pracovních dní v případě elektronického doručení nebo do 7 pracovních dní v případě doručení na dobírku. Provozovatel nenese odpovědnost za zpožděné dodání zážitkového poukazu nebo dárkového poukazu zaviněné doručovatelskou společností (například Slovenská pošta nebo kurýrní společnost) nebo elektronickou poštou.

 

Zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz, které byly objednány s výběrem způsobu doručení „na dobírku“, se kupující zavazuje převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv vad tyto bezodkladně oznámit Provozovateli. To obdobně platí i při doručení elektronickou formou, zejména v případech, pokud zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz nebudou čitelné, případně pokud bude elektronický soubor jinak poškozen. Na oznámení vad se vztahují ustanovení o uplatnění reklamace uvedená v dalších částech těchto obchodních podmínek. Kupující bere na vědomí, že elektronický soubor se zážitkovým poukazem/dárkovým poukazem bude standardně vytvořen ve formátu „.pdf“. Provozovatel nenese odpovědnost za technické problémy nebo nekompatibilitu softwaru na straně kupujícího.

 

V případě, že si kupující zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz, které byly objednány s výběrem způsobu doručení „na dobírku“, nevyzvedne, Provozovatel si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. V případě, že si kupující objednaný zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz nevyzvedne při prvním doručení a požaduje jeho opětovné doručení, je povinen uhradit náklady jak na první, tak i na opětovné doručení.

 

Zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz doručovaný kupujícímu elektronicky se považuje za doručený v den, kdy byl odeslán na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce, pokud se neprokáže opak (například technické chybové hlášení, pády serveru atd.). Provozovatel nenese odpovědnost za nedoručení řádně objednaného zážitkového poukazu nebo dárkového poukazu z technických důvodů, nebo z jiných důvodů, které nebylo možné objektivně předpokládat. V případě takovýchto objektivních překážek se Provozovatel a kupující zavazují vyvinout přiměřené úsilí směřující k nápravě, zejména oznámením chybového hlášení druhé smluvní straně, resp. kupující se zavazuje bez zbytečného odkladu informovat Provozovatele o tom, že mu zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz nebyl fakticky doručen do e-mailové schránky kupujícího uvedené v objednávce v pravidelné dodací lhůtě. Kupující k takovému oznámení přiloží doklad o úhradě kupní ceny.

 

V případě, že Kupující Zážitkový poukaz nebo Dárkový poukaz, které byly objednány s výběrem způsobu doručení „na dobírku“, nepřevezme, Provozovatel si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. V případě, že Kupující objednaný Zážitkový poukaz nebo Dárkový poukaz nepřevezme při prvním doručení a požaduje jeho opětovné doručení, je povinen uhradit náklady prvního i opětovného doručení.

 

Zážitkový poukaz nebo Dárkový poukaz doručovaný Kupujícímu elektronicky se považuje za doručený v den, kdy byl odeslán na emailovou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce, pokud se neprokáže opak (např. technická chybová hlášení, pád serveru atd.). Provozovatel nezodpovídá za nedoručení řádně objednaného Zážitkového poukazu nebo Dárkového poukazu z technických důvodů, nebo z jiných důvodů, které nebylo možné objektivně předpokládat. V případě takovýchto objektivních překážek se Provozovatel a Kupující zavazují vyvinout přiměřené úsilí směrující k nápravě, zejména oznámením chybového hlášení druhé smluvní straně, resp. Kupující se zavazuje bez zbytečného odkladu informovat Provozovatele o tom, že mu Zážitkový poukaz nebo Dárkový poukaz nebyl fakticky doručen do emailové schránky Kupujícího uvedené v objednávce v pravidelné dodací lhůtě. Kupující k takovému oznámení přiloží doklad o úhradě kupní ceny.

 

IV. Vztah mezi Provozovatelem, Kupujícím, resp. Držitelem poukazu a Poskytovatelem služby:

 

Pokud Provozovatel není zároveň i Poskytovatelem služby, v takovém případě na základě zvláštní smlouvy Provozovatel zprostředkovává prodej těch Zážitků, které nabízí a poskytuje tento Poskytovatel služby. V takovém případě Provozovatel jako zprostředkovatel vykonává zprostředkovatelskou činnost tím způsobem, že Poskytovateli služby poskytuje online obchodní prostor a s tím související služby (např. objednávkové a rezervační služby) na internetovém obchodě https://www.enjoyracing.cz/, na kterém Poskytovatel služby nabízí k prodeji Zážitky prostřednictvím Provozovatele jako zprostředkovatele.

 

Provozovatel na základě objednávky Kupujícího v jménu Poskytovatele služby vystavuje Zážitkový poukaz nebo Dárkový poukaz. Provozovatel Kupujícímu odpovídá za řádné dodání Zážitkového poukazu nebo Dárkového poukazu.

 

Provozovatel Držiteli poukazu odpovídá za to, že na základě uplatnění platného Dárkového poukazu bude mít nárok uplatnit slevu v hodnotě uvedené na tomto poukazu na budoucí nákup Zážitku na stránce https://www.enjoyracing.cz/. Uplatněním platného Dárkového poukazu se rozumí zejména zadání unikátního kódu v něm uvedeného v rámci objednávkového formuláře na nákup konkrétního Zážitku na stránce https://www.enjoyracing.cz/. Po uplatnění Dárkového poukazu a nákupu Zážitku Provozovatel vystaví Zážitkový poukaz znějící na jméno Držitele Dárkového poukazu s platností do data uvedeného v Dárkovém poukazu a následně se vztah a postup řídí analogicky, jako při objednávce Zážitkového poukazu.

 

Provozovatel Držiteli poukazu odpovídá za to, že Poskytovatel služby vystavený a platný Zážitkový poukaz přijme, tj. po jeho řádném a včasném uplatnění poskytne Držiteli poukazu výměnou za něj příslušný Zážitek. Provozovatel však neodpovídá Kupujícímu za následné samotné plnění Zážitku ze strany Poskytovatele služby. Za plnění Zážitku jako služby v rozsahu a přiměřené kvalitě podle jeho specifikace a podmínek jeho realizace odpovídá Poskytovatel služby. Provozovatel nevstupuje do smluvního vztahu mezi Držitelem poukazu a Poskytovatelem služby, který mezi nimi vzniká momentem přijetí Zážitkového poukazu Poskytovatelem služby po jeho uplatnění ze strany Držitelem poukazu. Přijetí Zážitkového poukazu Poskytovatelem služby se považuje za rozhodný moment pro určení, že Zážitkový poukaz byl Kupujícímu ze strany Provozovatele řádně dodán. Po přijetí Zážitkového poukazu Poskytovatelem služby se smluvní vztah mezi Držitelem poukazu a Poskytovatelem služby řídí převážně obchodními podmínkami Poskytovatele služby (tj. smluvní vztah se posouvá do fáze, která již bezprostředně směřuje k přípravě a samotné realizaci Zážitku).

 

Přijetí Zážitkového poukazu ze strany Poskytovatele služby se rozumí zejména závazné potvrzení rezervace termínu realizace Zážitku, resp. jiné jednání Poskytovatele služby, z kterého výslovně nebo konkludentně vyplývá, že Zážitkový poukaz neodmítá přijmout, například faktické zahájení poskytování Zážitku. Poskytovatel služby může odmítnout přijmout Zážitkový poukaz pouze z vážných důvodů (to může spočívat zejména ve formálních vadách Zážitkového poukazu, jako chybějící nebo chybné údaje o Poskytovateli služby, označení Zážitku, místa dodání Zážitku, kódu Zážitkového poukazu atd.). Odmítnutí přijetí Zážitkového poukazu musí Poskytovatel služby Držiteli poukazu písemně odůvodnit před zahájením poskytování Zážitku. Odmítnutí přijetí Zážitkového poukazu ze strany Poskytovatele služby po tom, co byla z jeho strany závazně potvrzena rezervace termínu realizace Zážitku, není přípustné. Pokud Poskytovatel služby po přijetí Zážitkového poukazu odstoupí od realizace Zážitku, má Držitel poukazu právo požadovat vrácení peněžní hodnoty Zážitkového poukazu. V takovém případě bude refundována hodnota Zážitkového poukazu v podobě nákupu Zážitku z internetového obchodu provozovaného Provozovatelem. Refundace peněžní hodnoty Zážitkového poukazu bude provedena ve formě kreditního kupónu do internetového obchodu.

 

V. Postup a podmínky uplatnění Zážitkového poukazu - Rezervace termínu realizace Zážitku:

 

Držitel poukazu uplatní Zážitkový poukaz v prvním kroku, že prostřednictvím rezervačního systému Provozovatele na stránce https://www.enjoyracing.cz/, resp. na e-mailovou adresu provozovatele info@enjoyracing.cz odešle Žádost o rezervaci termínu realizace Zážitku. Volné termíny pro realizaci konkrétního Zážitku jsou orientačně uvedeny na stránce https://www.enjoyracing.cz/, v sekci „Termíny“. V Žádosti o rezervaci termínu realizace Zážitku je Držitel poukazu povinen uvést své kontaktní údaje, kód Zážitkového poukazu a navrhovaný termín realizace Zážitku, a to výběrem z volných termínů dostupných v čase odeslání žádosti o rezervaci termínu realizace Zážitku

 

Rezervace termínu realizace Zážitku, jakož i samotná realizace Zážitku je možná jen v rámci platnosti Zážitkového poukazu. Žádost o rezervaci termínu realizace Zážitku je Držitel poukazu povinen uskutečnit nejpozději 7 kalendářních dní před navrhovaným, předběžně dostupným termínem realizace Zážitku, nejpozději však 30 dní před ukončením platnosti Zážitkového poukazu, pokud není v Zážitkovém poukazu uvedeno jinak, nebo pokud se smluvní strany v konkrétním případě nedohodnou jinak, zejména s přihlédnutím k skutečně dostupným volným termínům (například z důvodu změny kapacit v místě realizace Zážitku na straně provozovatele trati/závodního okruhu).

 

Po doručení řádné Žádosti o rezervaci termínu realizace Zážitku Provozovatel bez zbytečného odkladu, zpravidla do 2 pracovních dní prověří platnost Zážitkového poukazu a skutečnou dostupnost termínu, resp. možnost realizace Zážitku v daném čase a místě u Poskytovatele služeb a na základě toho ve druhém kroku:
a) buď závazně potvrdí Držiteli poukazu termín realizace Zážitku a zašle potřebné informace a podmínky k realizaci Zážitku, zejména přesné místo konání Zážitku a kontaktní údaje odpovědné osoby Poskytovatele služby. Tímto se rezervace termínu považuje za závaznou jak pro Držitele poukazu, tak pro Poskytovatele služby;
b) nebo Držiteli poukazu navrhne jiný vhodný termín/termíny, zejména v případě, že v předběžně zvoleném termínu není realizaci Zážitku z technických, provozních, kapacitních nebo jiných důvodů ze strany Poskytovatele služby možné uskutečnit. Pokud Držitel poukazu takto navržený jiný termín/některý z navržených termínů potvrdí, Provozovatel Držiteli poukazu zašle potřebné informace a podmínky k realizaci Zážitku, zejména přesné místo konání Zážitku a kontaktní údaje odpovědné osoby Poskytovatele služby. Tímto se rezervace termínu považuje za závaznou jak pro Držitele poukazu, tak pro Poskytovatele služby.
c) osobně Provozovatel postupuje v případě, že k odeslání Žádosti o rezervaci termínu realizace Zážitku ze strany Držitelem poukazu dojde méně než 30 dní před ukončením platnosti Zážitkového poukazu, avšak k závaznému potvrzení termínu realizace Zážitku nedošlo postupem podle bodu a) výše. V takovém případě má Provozovatel právo nabídnout Držiteli poukazu na výběr z dvou nejbližších reálně dostupných volných termínů realizace Zážitku v rámci provozní sezóny daného kalendářního roku (podle provozních podmínek provozovatele závodního okruhu, letiště nebo jiné trati). Pokud ze strany Držitelem poukazu nedojde k včasnému potvrzení ani jednoho z takto nabízených (na výběr daných) termínů, Zážitkový poukaz se bude ze strany Držitelem poukazu považovat za neuplatněný, a tedy po skončení jeho platnosti za expirovaný.
d) Pokud mezi Držitelem poukazu a Provozovatelem (konajícím jménem Poskytovatele služby) nedojde k potvrzení termínu realizace Zážitku postupem podle bodu b) výše, Provozovatel zašle na e-mailovou adresu Držitelem poukazu kontaktní údaje na Poskytovatele služby pro dohodnutí osobního termínu realizace Zážitku. Držitel poukazu tím přebírá odpovědnost za iniciativu směřující k včasnému dohodnutí termínu realizace Zážitku přímo s Poskytovatelem služby. Při dojednávání vhodného termínu realizace Zážitku Držitel poukazu a Poskytovatel služby postupují v dobré víře a ve vzájemné součinnosti tak, aby k realizaci Zážitku došlo během platnosti Zážitkového poukazu. Držitel poukazu se zejména zavazuje k návrhu termínů uskutečněných ze strany Poskytovatele služby vyjádřit včas, což se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí nejpozději do 2 pracovních dní. Dosáhnutím vzájemné dohody o termínu realizace Zážitku se rezervace termínu realizace Zážitku považuje za závaznou jak pro Držitele poukazu, tak pro Poskytovatele služby.

 

O změnu závazně dojednaného termínu realizace Zážitku může Držitel poukazu požádat Provozovatele, resp. Poskytovatele služby pouze jednou během platnosti Zážitkového poukazu, a to nejpozději 14 dní před dojednaným termínem, pokud se s Poskytovatelem služeb nedohodne jinak (při dohadování a potvrzování nového termínu se analogicky uplatní postup podle bodu b) až d) výše).

 

Poskytovatel služby si vyhrazuje právo na zrušení/navržení změny termínu závazné rezervace z důvodu mimořádné, nepředvídatelné nebo neodvratitelné překážky vzniklé nezávisle na vůli Poskytovatele služby (tzv. vyšší moc), zejména z důvodu přírodních, společenských nebo jiných katastrof či událostí (zemětřesení, sesuv půdy, erupce, záplavy a povodeň, úder blesku, výpadek energie, epidemie, pandemie, státní bankrot, občanské nepokoje, stávky, protesty, převraty, revoluce, vyhlášení stanného práva, vyhlášení nouzového stavu, jiná mimořádná opatření veřejných orgánů, propuknutí války, a podobně). Vyšší mocí podle těchto VOP je i nepřízeň počasí při Zážitku, na jehož řádné uskutečnění v dohodnutém termínu nebo bezpečnost má počasí negativní vliv nebo jiný důvod uvedený v popisu Zážitku (zejména vichřice, silný vítr, liják, bouřka, náledí, a pod.) a také technické příčiny, poruchy vozidla, nebo jiné nepředvídatelné nebo jen těžko předvídatelné okolnosti, které mohou narušit bezpečnost nebo samotnou realizovatelnost Zážitku v místě plnění, včetně překážek na straně provozovatele závodního okruhu, letiště nebo jiné trati. Uplatnění práva na zrušení dohodnutého termínu z těchto důvodů hodných zvláštního zřetele se nepovažuje za porušení smluvních podmínek ze strany Provozovatele či Poskytovatele služby, ale za legitimní postup vyvolaný objektivními nebo jinak důležitými okolnostmi, které znemožňují nebo podstatně ztěžují realizaci Zážitku v odpovídající kvalitě bez zavinění Provozovatele či Poskytovatele služby (liberační důvody). V případě, že Provozovatel nebo Poskytovatel služby zruší dohodnutý termín realizace Zážitku z uvedených důvodů, má Držitel poukazu buď nárok na absolvování Zážitku v náhradním termínu, nebo na odstoupení od smlouvy. Držitel poukazu však v těchto případech nemá nárok na kompenzaci vzniklých nákladů, ani nárok na náhradu škody či nemateriální újmy v souvislosti s využitím oprávnění Provozovatele/Poskytovatele služby na zrušení termínu z uvedených důvodů.

 

V případě, že Držitel poukazu uskutečnil závaznou rezervaci termínu realizace Zážitku během platnosti Zážitkového poukazu, ale samotné zrealizování Zážitku nebylo možné z důvodů na straně Poskytovatele služby ani do vypršení platnosti Zážitkového poukazu, má Držitel poukazu nárok na bezplatné přiměřené prodloužení platnosti Zážitkového poukazu nejméně o dobu trvání překážek na straně Poskytovatele služby nebo právo odstoupit od smlouvy.

 

VI. Podmínky samotné realizace Zážitku:

 

Držitel poukazu je povinen dostavit se na místo konání Zážitku v dohodnutém datu a čase. V případě nedostavení se Držitele poukazu na místo konání Zážitku v dohodnutém termínu bez předchozího náležitého omluvy z vážných důvodů, nastupuje nevyvratitelná právní domněnka, že k využití Zážitkového poukazu a k řádné realizaci Zážitku došlo k dni dohodnutého termínu realizace Zážitku. V takovém případě se Zážitkový poukaz bude považovat za plně využitý, a to bez jakýchkoli výhrad Držitele poukazu vůči plnění, resp. k realizaci Zážitku jako služby poskytované ze strany Poskytovatele služby, a tedy v takovém případě Držitel poukazu nemá nárok na absolvování Zážitku v náhradním termínu, na odstoupení od smlouvy nebo na náhradu vzniklých nákladů či případných škod. Omluva Držitele poukazu za nedostavení se na místo konání Zážitku v dohodnutém termínu je možná pouze z vážných a objektivních důvodů, které nebyly Držitelovi poukazu známy v době dohodnutí termínu realizace Zážitku, tedy nastaly později, tyto důvody nebylo možné z jeho strany předvídat ani při vynaložení obvyklé opatrnosti, přičemž tyto důvody Držitelovi poukazu objektivně znemožňují dostavení se v dohodnutém termínu do místa realizace Zážitku. Držitel poukazu je povinen o těchto objektivních a závažných překážkách informovat Poskytovatele služby ihned poté, co se o nich dozvěděl. Poskytovatel služby nebude zpravidla akceptovat omluvu Držitele poukazu tzv. „na poslední chvíli“, nepříznivou dopravní situaci nebo důvody spočívající v jiných zájmových prioritách Držitele poukazu. Poskytovatel služby bude zpravidla akceptovat úraz nebo jiné zhoršení zdravotního stavu Držitele poukazu, které mu tento prokáže potvrzením o pracovní neschopnosti nebo jiným obdobným potvrzením.

 

Držitel poukazu se na místě prokáže Zážitkovým poukazem, který předá Poskytovateli služeb, případně jím pověřené osobě (zpravidla zodpovědná osoba, jejíž kontaktní údaje byly uvedeny při potvrzení termínu realizace Zážitku) a také předloží platný doklad totožnosti a jiné dokumenty potřebné k ověření, zda Držitel poukazu splňuje podmínky pro absolvování daného Zážitku, které vyplývají z těchto obchodních podmínek a také z dalších podmínek Poskytovatele služeb vztahujících se k realizaci a účasti na konkrétním Zážitku. Zpravidla může jít zejména o předložení řidičského průkazu, podepsání informovaného souhlasu, poučení o povaze, rizicích a zvláštních pravidlech regulujících používání konkrétního typu vozidla a chování na závodním okruhu, případně prohlášení o vlastní hmotné odpovědnosti. Po splnění podmínek účasti a krátké odpovídající instruktáži bude Držitelovi poukazu umožněno absolvování samotného Zážitku.

 

Poskytovatel služby nebo jím pověřená osoba si vyhrazuje právo odmítnout Držitelovi poukazu účast na samotném Zážitku, pokud tento neprokáže, že splňuje podmínky pro absolvování daného Zážitku, nebo pokud má vážné pochybnosti o jeho způsobilosti absolvovat Zážitek bez ohrožení bezpečnosti personálu nebo ostatních účastníků trati (půjde zejména o případy zjevného opojení alkoholickými nápoji nebo projevů jiné intoxikace, psychické či fyzické vyčerpanosti, jiné stavy vylučující způsobilost řídit vozidlo, zvýšená agresivita a pod.). Pro takové případy Držitel poukazu vyjadřuje předchozí souhlas s podrobením se dechové zkoušce na přítomnost alkoholu v dechu, případně testu koordinačních a ovládacích dovedností, které vyhodnotí odpovědná osoba určená Poskytovatelem služby, a své závěry uvede v písemném stanovisku spolu s odůvodněním. V případě uznání nebo prokázání neschopnosti Držitele poukazu absolvovat Zážitek, se Zážitkový poukaz považuje za plně využitý s důsledky, jako v případě nepřítomnosti Držitele poukazu na místě a v dohodnutém termínu realizace Zážitku bez předchozího náležitého omluvení. Nezjištění faktické neschopnosti Držitele poukazu absolvovat Zážitek ze strany odpovědné osoby Poskytovatele služby, nezbavuje právní odpovědnosti samotného Držitele poukazu z důvodu nesplnění podmínek pro účast na daném Zážitku, například v důsledku poskytnutí nepravdivého prohlášení.

 

Odmítnutí účasti Držitele poukazu na Zážitku/zahájení poskytování Zážitku ze strany Poskytovatele služby nebo jím pověřené osoby z jiných důvodů je možné pouze ve výjimečných případech a z vážných důvodů hodných osobního zřetele hraničících s nemožností plnění Zážitku (půjde zejména o případy náhlé změny počasí nebo vyšší moci; v takovém případě se postupuje obdobně jako v případě využití práva Poskytovatele služby na zrušení závazně potvrzeného termínu realizace Zážitku). Tyto případy je však třeba odlišit od odmítnutí zahájení poskytování Zážitku, pokud Držitel poukazu nesplnil podmínky pro účast/realizování Zážitku, například v případě, že odmítne na místě podepsat informovaný souhlas, předložit k nahlédnutí řidičský průkaz, je ve stavu vylučujícím způsobilost řídit vozidlo, resp. absolvovat Zážitek a podobně.

 

V případě, že Držitel poukazu, případně další osoby s ním přítomné, před nebo během absolvování Zážitku nedodrží podmínky realizace Zážitku, tyto VOP, resp. obchodní podmínky Poskytovatele služby, poruší pravidla používání konkrétního vozidla či bezpečnostní zásady nebo se budou chovat neukázněně, nebo ohrozí bezpečnost jiných účastníků Zážitku, bude Držitel poukazu z takového Zážitku okamžitě vyloučen, a to bez jakékoliv náhrady. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo žádat po Držitelovi poukazu náhradu případně vzniklých škod na majetku, zdraví nebo jiných nákladech souvisejících s realizací Zážitku.

 

VII. Platnost poukazu:

 

Platnost Zážitkového poukazu je 12 měsíců od data vystavení, pokud není uvedeno jinak.
Platnost Dárkové poukázky je 6 měsíců od data vystavení, pokud není uvedeno jinak.
Platnost Zážitkového poukazu a Dárkové poukázky je pevná a nelze ji prodloužit, pokud není v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak, nebo pokud se strany výslovně nedohodnou jinak.

 

Platnost Zážitkového poukazu a Dárkové poukázky lze prodloužit, pokud doba jejich platnosti skončí mimo provozní sezónu daného kalendářního roku (obvykle říjen - duben), a to o maximálně dva měsíce v rámci provozní sezóny následujícího kalendářního roku.

 

V případě nevyužití v rámci jejich platnosti se tyto považují za expirované a Kupující nebo Držitel poukazu ztrácí nárok na jeho uplatnění, na absolvování Zážitku, resp. ztrácí nárok na vrácení částky za nevyužité služby v případě expirovaného Zážitkového poukazu, resp. za nevyužití slevy v případě expirované Dárkové poukázky.

 

VIII. Výměna Zážitkového poukazu:

 

Kupující případně Držitel poukazu má nárok na výměnu platného Zážitkového poukazu, který dosud nebyl uplatněn (tzn. před uskutečněním závazné rezervace termínu), za jiný Zážitkový poukaz z nabídky Zážitků uvedených na příslušné webové stránce Provozovatele. Výměna je možná pouze za jiný Zážitkový poukaz na Zážitek poskytovaný tím samým Poskytovatelem služeb, a to za stejnou nebo nižší cenu, než byla cena původního Zážitkového poukazu v době jeho zakoupení. V případě zájmu o výměnu za Zážitkový poukaz na Zážitek vyšší ceny (platné v době podání žádosti o výměnu), Kupující, případně Držitel poukazu uhradí rozdíl mezi těmito cenami.

 

Pro výměnu poukazu je nutné zaslat požadavek na e-mail: info@enjoyracing.cz s uvedením kódu původního Zážitkového poukazu, Poskytovatele služby a přesné označení nově požadovaného Zážitku poskytovaného tím samým Poskytovatelem služby. Nový Zážitkový poukaz bude vystaven s platností do data uvedeného v původním Zážitkovém poukazu, po úhradě případného rozdílu v ceně.

 

Podobný postup, jak při výměně Zážitkového poukazu, se analogicky uplatní i při požadavku konkrétního Držitele poukazu na změnu v osobě, která může čerpat Zážitek u Poskytovatele služby na základě Zážitkového poukazu. Držitel poukazu v takovém případě Provozovateli nebo Poskytovateli služby odpovídá za to, že nová osoba splňuje podmínky pro realizaci Zážitku u Poskytovatele služby (například věk, způsobilost řídit motorové vozidlo apod.). Změna v osobě Držitele poukazu není možná bez předchozího souhlasu nové osoby.

 

IX. Reklamace – reklamační řád:

 

Reklamaci objednaného a doručeného Zážitkového poukazu/Dárkové poukázky je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději do 14 kalendářních dní od doručení Zážitkového poukazu/ Dárkové poukázky, a to písemně na adresu sídla Provozovatele, případně e-mailem na adresu: info@enjoyracing.cz.

 

Kupující, resp. Držitel poukazu je povinen v reklamaci uvést detailní popis vady Zážitkového poukazu/Dárkové poukázky a kód poukazu, ke kterému se reklamace vztahuje. Vada Zážitkového poukazu může spočívat zejména v tom, že Poskytovatel služby odmítl Zážitkový poukaz přijmout výměnou za poskytnutí Zážitku. Odmítnutí přijetí Zážitkového poukazu je však třeba odlišit od odmítnutí zahájení poskytování Zážitku ze strany Poskytovatele služby, pokud Držitel poukazu nesplnil podmínky pro účast/realizaci Zážitku, například v případě, že odmítne na místě podepsat informovaný souhlas, předložit k nahlédnutí řidičský průkaz, je ve stavu vylučujícím způsobilost řídit vozidlo, resp. absolvovat Zážitek, a podobně.

 

Provozovatel je povinen vydat spotřebiteli bezodkladně po uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Spotřebitel je povinen oznámit, jaké právo si zvolil již při uplatnění reklamace, nebo bez zbytečného odkladu po uplatnění reklamace. Provozovatel je povinen do 30 dní od doručení reklamace vyřídit a o způsobu jejího vyřízení informovat spotřebitele. Po marném uplynutí lhůty na vyřízení reklamace může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. V případě zamítnutí reklamace je povinen zaslat písemné vy

 

Kupující fyzická osoba – spotřebitel, který objednává prostřednictvím internetového obchodu https://www.enjoyracing.cz/ má právo obrátit se na Provozovatele se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, jakým Provozovatel vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že Provozovatel porušil jeho práva. Pokud Provozovatel odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dní od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Sb. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 zákona 391/2015 Sb. Návrh může spotřebitel podat způsobem stanoveným podle § 12 Zákona 391/2015 Sb. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a Provozovatelem, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH. Spotřebitel může podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu prostřednictvím: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

 

Pokud je Provozovatel zároveň i Poskytovatelem služby, kupující, který je spotřebitelem, je oprávněn provést reklamaci poskytnutého Zážitku bezodkladně, obvykle do 14 kalendářních dní od poskytnutí Zážitku písemně na adresu sídla Provozovatele, případně e-mailem na adresu: https://info@enjoyracing.cz. Kupující, resp. Držitel poukazu je povinen v reklamaci uvést detailní popis vady poskytnutého Zážitku a kód poukazu, na základě kterého byl Zážitek realizován. Vada poskytnutého Zážitku může spočívat zejména v neposkytnutí Zážitku po tom, co Poskytovatel služby přijatý Zážitkový poukaz přijal, v nesplnění objektivně měřitelných kritérií kvality a rozsahu Zážitku jako služby uvedených v jeho popisu. Poskytovatel služby je povinen vydat spotřebiteli bezodkladně po uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Spotřebitel je povinen oznámit, jaké právo si zvolil již při uplatnění reklamace, nebo bez zbytečného odkladu po uplatnění reklamace. Poskytovatel služby je povinen do 30 dní od doručení reklamace vyřídit a o způsobu jejího vyřízení informovat spotřebitele. Po marném uplynutí lhůty na vyřízení reklamace může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. V případě zamítnutí reklamace je povinen zaslat písemné vyjádření odůvodnění zamítnutí reklamace poštou případně e-mailem Kupujícímu, resp. Držiteli poukazu. V případě oprávněné reklamace má Kupující, resp. Držitel poukazu právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo v závažnějších případech právo na odstoupení od smlouvy. Ustanovení týkající se alternativního řešení sporů uvedené výše se aplikují přiměřeně. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.

 

Pokud je Poskytovatelem služby jiná osoba než Provozovatel, kupující, který je spotřebitelem, je oprávněn provést reklamaci poskytnutého Zážitku bezodkladně, a to přímo u daného Poskytovatele služby a způsobem podle reklamačních podmínek daného Poskytovatele služby.

 

Spotřebitel je oprávněn se v případě neuznání reklamace, nebo jakéhokoli jiného sporu s Provozovatelem nebo Poskytovatelem služby obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů Slovenské obchodní inspekce (SOI), ústřední inspektorát, Odbor pro mezinárodní vztahy a alternativní řešení spotřebitelských sporů, Bajkalská 21/A, p. p.29, 827 99 Bratislava 27 a zahájit bezplatný proces mimosoudního řízení. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního řízení jsou uvedeny na stránkách https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych- sporov.soi

 

X. Storno objednávky:

 

Podle § 7 odst. 1 zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní bez uvedení důvodu. Pro účely odstoupení od smlouvy musí spotřebitel informovat Provozovatele o svém rozhodnutí o odstoupení od této smlouvy zasláním jednoznačného prohlášení (např. dopisem zaslaným poštou, nebo e-mailem). Spotřebitel může využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je dostupný na https://www.enjoyracing.cz/ ale není povinen jej použít. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dní ode dne uzavření smlouvy, nebo v případě smlouvy o koupi zboží ode dne, kdy spotřebitel převezme zboží. V případě odstoupení od smlouvy Provozovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od přijetí rozhodnutí spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátí spotřebiteli veškeré platby, které od něho přijal, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vzniknou v důsledku volby spotřebitele jiného způsobu dodání než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený Provozovatelem). Provozovatel vrátí spotřebiteli platby prostřednictvím stejného platebního prostředku, který spotřebitel použil při původní transakci, pokud spotřebitel výslovně nevyjádřil souhlas s použitím jiného platebního prostředku. Spotřebitel nebude nést žádné náklady spojené s vrácením platby. Spotřebitel zodpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než jaký je nezbytný k zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

 

Pokud držitel zážitkového poukazu již uplatnil poukaz do 14 dnů a poskytovatel služby tento poukaz přijal, přičemž za splnění podmínek samotné realizace zážitku podle těchto VOP a/nebo obecných obchodních podmínek poskytovatele služby byl zážitek poskytnut nebo se z jiných důvodů uvedených v těchto VOP zážitkový poukaz považuje za využitý, kupující, resp. držitel poukazu ztrácí právo na odstoupení od kupní smlouvy. Kupující prohlašuje, že uskutečněním závazné objednávky souhlasil s těmito obchodními podmínkami a že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od kupní smlouvy po využití zážitkového poukazu během 14 dnů od doručení zážitkového poukazu.

 

Prevádzkovateľ súčasne so sprístupnením týchto obchodných podmienok pri uskutočňovaní záväznej objednávky zároveň poskytuje spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 3 zákona č. 102/2014 Z. z.: „VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy) – Komu: SMOTORS s.r.o., IČO:50 768 778, so sídlom: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, Slovenská republika

 

Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy na tento tovar/od smlouvy o poskytnutí této služby* : ..............
– Datum objednání/datum přijetí* ..............
– Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů* ..............
– Adresa spotřebitele/spotřebitelů* ..............
– Podpis spotřebitele/spotřebitelů* (pouze pokud je tento formulář podáván v listinné podobě) ..............
– Datum ..............
* Nehodící se přeškrtněte.“

 

Odstoupení od kupní smlouvy musí být písemné. Toto písemné oznámení o odstoupení od smlouvy je nutné zaslat spolu se zážitkovým poukazem nebo dárkovým poukazem, dokladem o jeho koupi a zaplacení kupní ceny a číslem bankovního účtu ve formátu IBAN, na který má být vrácena částka.

 

Prevádzkovateľ je povinný vrátiť plnú sumu za Zážitkový poukaz do 14 kalendárnych dní od doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy spolu s potrebnými náležitosťami. V prípade vrátenia Zážitkového poukazu Kupujúcim v zákonnej lehote náklady na jeho vrátenie hradí Kupujúci.

 

V případě, že Kupující chce od smlouvy odstoupit po uplynutí 14 dnů od doručení zážitkového poukazu/dárkového poukazu, je možné vrátit zážitkový poukaz nebo dárkový poukaz do 30 dní od jejího doručení, za předpokladu, že ještě nedošlo k jeho využití. V takovém případě bude kupujícímu účtován storno poplatek ve výši 15% z celkové hodnoty, minimálně však ve výši 15 EUR. O tuto částku bude snížena částka zaslaná na bankovní účet kupujícího.

 

Prevádzkovateľ alebo Poskytovateľ služby môže odstúpiť od zmluvy v prípade porušenia zmluvných povinností Kupujúcim, resp. v prípade nemožnosti realizácie objednaného Zážitku zo strany Poskytovateľa služby. V takomto prípade je Prevádzkovateľ alebo Poskytovateľ služby povinný vrátiť plnú sumu za objednaný Zážitkový poukaz, resp. Darčekovú poukážku najneskôr do 14 dní od písomného odstúpenia od zmluvy na bankový účet Kupujúceho, resp. Držiteľa poukazu.

 

Prevádzkovateľ má v prípade zistenia nesprávnych, resp. inak neplatných informácií uvedených v popise Zážitku, kvôli ktorým nemôže byť Zážitok ponúkaný, právo stiahnuť Zážitok z ponuky a odstúpiť od uzatvorených kúpnych zmlúv. V takomto prípade sa všetky vystavené Zážitkové poukazy k danému Zážitku rušia a Kupujúcim bude na kontaktné údaje oznámené odstúpenie od zmluvy, resp. zrušenie Zážitkového poukazu a na bankový účet do 14 dní vrátená plná cena za objednaný Zážitok.

 

Kupující nebo držitel poukazu může odstoupit od smlouvy v případě, že poskytovatel služby nebo provozovatel objednaný zážitek dále nenabízí. V takovém případě má kupující nebo držitel poukazu nárok na:
- vrácení plné výše kupní ceny daného zážitku; provozovatel je povinen do 14 kalendářních dnů zaslat tuto částku na bankovní účet kupujícího nebo držitele poukazu.
nebo
- výměnu za jiný zážitkový poukaz v stejné nebo nižší ceně než cena daného zážitkového poukazu v době jeho zakoupení. V případě zájmu o výměnu za zážitkový poukaz vyšší ceny kupující nebo držitel poukazu uhradí rozdíl mezi těmito cenami.

 

V případě nemožnosti realizace objednaného zážitku ze strany poskytovatele služby nebo provozovatele z důvodu zákazu/omezení vydaného orgánem veřejné správy nebo obdobnou institucí, případně kvůli technickým problémům neumožňujícím realizaci objednaného zážitku podle uvedené specifikace a podmínek využití, bude kupujícímu nebo držiteli poukazu prodloužena platnost zážitkového poukazu minimálně o takové období, o které byla zkrácena možnost využití objednaného zážitku v sezóně jeho realizovatelnosti. Kupující nebo držitel poukazu má v takovém případě také nárok na výměnu za jiný zážitkový poukaz v stejné nebo nižší ceně než cena daného zážitkového poukazu v době jeho zakoupení.

 

XI. Soukromí a zásady zpracování a ochrany osobních údajů:

 

Správcem osobních údajů je vždy ta společnost, které Kupující nebo Držitel poukazu poskytl své osobní údaje, která určila účel a prostředky zpracování osobních údajů, zjednodušeně tedy ta společnost, která rozhoduje, proč a také jakým způsobem budou osobní údaje zpracovávány. V kontextu využívání webové stránky https://www.enjoyracing.cz/, správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je Správce - tedy společnost SMOTORS s.r.o., se sídlem: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, IČO: 50 768 778, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, oddíl: Sro, vložka č. 42780/N. Kontaktní údaje správce osobních údajů jsou:
− adresa: Štúrova 40/72, 949 01 Nitra, Slovenská republika
− email: info@enjoyracing.cz
− telefon: +421 903 121 373

 

Osobními údaji jsou všechny informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo nebo nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje, síťový identifikátor nebo pomocí jednoho nebo více specifických faktorů, fyziologických, genetických, mentálních, ekonomických, kulturních nebo společenských. Správce osobních údajů nenazval pověřence, resp. odpovědnou osobu pro ochranu osobních údajů.

 

Správce osobních údajů zpracovává osobní údaje, které mu byly poskytnuty nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy, nebo údaje, které zpracovává v souladu s oprávněným zájmem Správce, nebo u kterých kupující žádá o souhlas s jejich zpracováním.

 

Nad rámec uvedeného, Kupující, resp. Držitel poukazu souhlasí s uvedením slovního hodnocení Poskytovatele služby na stránce Správce (tzv. „reference“ nebo „zpětná vazba“), které Kupující, resp. Držitel poukazu uvedl na stránce www.enjoyracing.cz, resp. v aplikaci přidružené k stránce. V případě použití fotografie k slovnímu hodnocení, uděluje Kupující, resp. Držitel poukazu časově a geograficky neomezenou licenci bez nároku na odměnu na použití fotografie Správcem nebo Poskytovatelem služby za účelem prezentace Zážitku, na marketingové nebo reklamní účely. V případě, že se na předmětné fotografii nacházejí jiné osoby, Kupující, resp. Držitel poukazu je povinen zajistit souhlas s použitím díla a podobizny všech těchto osob. Za případné porušení této povinnosti nenese Správce žádnou odpovědnost.

 

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
− plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
− oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (pro zasílání obchodních oznámení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR.

 

Účelem zpracování osobních údajů je vybavení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu nebo obecně závazných právních předpisů mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou požadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vybavení objednávky nebo poskytnutí Zážitku (identifikační údaje, jméno, příjmení, datum narození, adresa, kontaktní údaje: telefonní číslo, e-mail).

 

Poskytnutí osobních údajů je nutnou požadavkou pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít nebo ji plnit ze strany správce. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

Doba, po kterou jsou osobní údaje zpracovávány a uchovávány, závisí na účelu zpracování a je určena Správcem jako provozovatelem nebo příslušnými právními předpisy (například zákon č. 395/2002 Z. z. o archivech a registraturách). Správce uchovává osobní údaje:
− po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Kupujícím, resp. Držitelem poukazu a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu)
− po dobu, dokud není odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, pokud jsou osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

 

Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

Příjemci osobních údajů jsou osoby:
− podílející se na dodání zboží/služeb/realizaci plateb na základě smlouvy, především osoby
v pracovním nebo jiném obdobném poměru k Správci a Poskytovatelé služeb
− zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu
− zajišťující marketingové služby

 

Správce nemá v úmyslu poskytnout osobní údaje do třetí země (mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé cloudových služeb.

 

Dále máte právo podat stížnost dozornému orgánu na Úřadu pro ochranu osobních údajů SR, Hraničná 12, 820 07 Bratislava, SR; v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

 

Správce prohlašuje, že přijal všechna technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v písemné podobě.

 

Odesláním závazné objednávky z internetového objednávkového formuláře kupující potvrzují, že byli seznámeni s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu akceptují. S těmito podmínkami kupující souhlasí zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím objednávkového formuláře.

 

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na své internetové stránce https://www.enjoyracing.cz/.

 

XII. Závěrečná ustanovení:

 

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na stránce https://www.enjoyracing.cz/ a nahrazují předchozí znění obchodních podmínek, včetně jejich součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovnách Provozovatele a elektronicky na výše uvedené internetové stránce. Vztahy, které neupravují tyto VOP, se řídí všeobecně závaznými právními předpisy platnými na území Slovenské republiky.

 

Odesláním závazné objednávky z internetového objednávkového formuláře kupující potvrzují, že byli seznámeni s těmito VOP a že je v celém rozsahu akceptují. S těmito VOP kupující souhlasí zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového objednávkového formuláře.

 

Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit nebo doplňovat tyto VOP. Jakékoliv změny těchto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na internetové stránce https://www.enjoyracing.cz/.

 

Právní vztahy vyplývající z kupní smlouvy se řídí všeobecnými obchodními podmínkami účinnými v čase uskutečnění závazné objednávky. Pokud však Provozovatel změní VOP, a jejich novou verzi zašle kupujícímu, resp. Držiteli poukazu e-mailem na e-mailovou adresu, kterou Provozovateli poskytl předtím, než došlo k využití Zážitkového poukazu, má kupující, resp. Držitel poukazu právo odstoupit od kupní smlouvy v lhůtě 14 dní ode dne doručení nové verze VOP. Pokud toto své právo nevyužije, nebo během plynutí této lhůty Zážitkový poukaz uplatní, má za to, že s nově oznámeným zněním VOP souhlasí.

 

Ustanovení zvlášť dojednávaných smluv mají přednost před ustanoveními těchto VOP a dispozitivními ustanoveními všeobecně závazných právních předpisů.